Žádosti o změnu/odsoupení

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

Žádosti o změnu/odsoupení

Záložka obsahuje funkčnosti pro založení žádosti o změnu projektu, případně žádosti o odstoupení od projektu.

Poznámka: Žádost o změnu projektu je možné založit v průběhu realizace projektu, tzn. ve stavu "Probíhá realizace".

Žádost o odstoupení od projektu je možné založit před tím, než dojde k realizaci projektu, tzn. ve stavech před "Probíhá realizace projektu".

 

Žádost o změnu projektu

V případě, že v průběhu Realizace projektu dojde k neočekávané změně v projektu, je třeba založit Žádost o změnu projektu. Pro založení žádosti o změnu slouží tlačítko Přidat nad tabulkou Žádosti o změnu.

V detailu Žádosti o změnu projektu se pak zobrazují položky a záložky:

Projekt - název projektu.

Stav projektu - aktuální stav projektu.

Pořadové číslo - pořadové číslo projektu.

Datum podání - datum podání žádosti o změnu projektu.

Stav žádosti - aktuální stav žádosti o změnu projektu.

Předmět - povinné textové pole, žadatel zapisuje předmět žádosti o změnu projektu.

 

Záložka Obsah - obsahuje povinné textové pole, kde uživatel popíše podstatu změny projektu.

 

Záložka Vypořádání - obsahuje textová pole, kde interní uživatel posuzuje žádost o změnu.

Datum schválení - datum, kdy interní uživatel schválil žádost o změnu projektu.

Důvod vrácení - důvody vrácení žádosti o změnu projektu zapsané interním uživatelem.

Vyjádření - textové vyjádření interního uživatele ke změně projektu.

 

Záložka Dokumenty

Záložka slouží k evidenci dokumentů ohledně žádosti o změnu projektu. Dokument je možné přidat přes tlačítko Přidat dokument.

 

Pokud žadatel usoudí, že má v rámci žádosti o změnu projektu vše vyplněné, může žádost o změnu projektu Podat. Případně může žádost o změnu projektu odstranit přes tlačítko Odstranit (Žádost o změnu projektu).

 

Administrace Žádosti o změnu projektu

Po podání žádosti o změnu probíhá její posuzování ze strany interních uživatelů (pracovníků MK). V případě potřeby může dojít k vrácení žádosti o změnu k doplnění (stav "Vrácena k doplnění"). V tomto případě žadatel doplňuje požadované informace do žádosti o změnu podle instrukcí pracovníků MK. Poté žádost o změnu znovu podává tlačítkem Podat.

Novou, další žádost o změnu projektu je možné podat v momentě, kdy je předchozí žádost o změnu zpracovaná (stav "Změna provedena").

 

Žádost o odstoupení od projektu

V případě, že chce žadatel z určitého důvodu odstoupit od projektu, je třeba založit Žádost o odstoupení od projektu. Pro založení žádosti o odstoupení slouží tlačítko Přidat nad tabulkou Seznam žádostí o odstoupení. Následně se zobrazí detail, kde jsou položky:

Projekt - název projektu, kterého se žádost o odstoupení týká. Automaticky vyplněno systémem.

Název stavu - aktuální stav žádosti o odstoupení.

Datum podání - datum podání žádosti o odstoupení.

Předmět - povinné textové pole, kde žadatel popíše co je předmětem žádosti o odstoupení.

Obsah - povinné textové pole. Žadatel zde textem popíše důvody odstoupení od projektu.

 

Administrace Žádosti o odstoupení od projektu

Pokud žadatel usoudí, že má v rámci žádosti o odstoupení od projektu vše vyplněné, může žádost o změnu projektu Podat. Případně může žádost o odstoupení od projektu odstranit přes tlačítko Odstranit (Žádost o odstoupení od projektu). Po podání žádosti o odstoupení dojde k ukončení projektu (projekt se převede do stavu "Ukončený") - jedná se o nevratnou akci.